تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2

خریداری و نصب المان های شهری در شلمزار

  • کد خبر : 1322
  • 09 آذر 1402 - 7:14
خریداری و نصب المان های شهری در شلمزار

در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری و رفاه حال شهروندان ، ۲۵ عدد نیمکت سنگی خریداری ، جا نمائی و نصب گردید .به گزارش روابط عمومی شهرداری شلمزار ، عباس قوامی شهردار شلمزار با اعلام این خبر گفت: نصب المان های شهری علاوه بر ایفای نقش خدمات رسانی ، به زیبا سازی شهر کمک […]

در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری و رفاه حال شهروندان ، ۲۵ عدد نیمکت سنگی خریداری ، جا نمائی و نصب گردید .
به گزارش روابط عمومی شهرداری شلمزار ، عباس قوامی شهردار شلمزار با اعلام این خبر گفت: نصب المان های شهری علاوه بر ایفای نقش خدمات رسانی ، به زیبا سازی شهر کمک شایانی می نماید؛ همچنین بهبود وضعیت مبلمان شهری در پارک ها و میادین و معابر عمومی تأثیر زیادی بر سلامت جسم و روح شهروندان دارد ، که در همین راستا این شهرداری ۲۵ عدد نیمکت سنگی ، آبخوری دو قلوی بتنی و یک میز شطرنج بتنی را با اعتباری بالغ بر ۱/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال خریداری نموده است .

وامی افزود : تا کنون نیمکت های خریداری شده در محل گردشگری دریاچه شلمزار ، بلوار کشاورز ومناطق مختلف شهر جانمائی و نصب گردیده است .

شهردار شلمزار فراهم کردن امکانات رفاهی شهری را یکی از وظایف شهرداریها دانست و اظهار داشت: موفقیت شهرداری در زمینه پروژه های عمرانی، فضای سبز و مبلمان شهری و… نیازمند همکاری صمیمانه شهروندان در جهت صیانت و حفظ اموال عمومی و جلوگیری از تخریب آنهاست . و از شهروندان فهیم شلمزاری خواست که درحفظ اموال عمومی که متعلق به خود شهروندان است کوشا باشند.


روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری شلمزار

https://eitaa.com/joinchat/2479489479C0642d8dc05
لینک کوتاه : http://sh-shalamzar.ir/?p=1322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

تماس با شهرداری