تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6

شهردار شمزار طی پیامی فرارسید چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

  • کد خبر : 1348
  • 12 بهمن 1402 - 8:10
شهردار شمزار طی پیامی فرارسید چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مسئولان و خدمتگزاران و مردم شریف شهر شلمزار، تبریک گفت. در متن پیام شهردار شلمزار آمده است؛ دهه فجر انقلاب اسلامی سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی […]

فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مسئولان و خدمتگزاران و مردم شریف شهر شلمزار، تبریک گفت.

در متن پیام شهردار شلمزار آمده است؛
دهه فجر انقلاب اسلامی سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومت الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پر بارتر و تنومندتر می شود تثبیت کند.
اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)و شهدای والامقام انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه مردم شریف شهر شلمزار تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه : http://sh-shalamzar.ir/?p=1348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

تماس با شهرداری