تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
21

تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر شلمزار

  • کد خبر : 956
  • 06 آذر 1400 - 9:36
تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر شلمزار

گلزار شهدای شهر شلمزار به مناسبت هفته بسیج با حضور مهندس بهمنی شهردار، جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور شهر شلمزار غبارروبی و عطرافشانی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری شلمزار : شرکت کنندگان در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر شلمزار که با حضور مهندس بهمنی شهردار، فرماندار شهرستان  کیار ، امام جمعه شلمزار، […]

گلزار شهدای شهر شلمزار به مناسبت هفته بسیج با حضور مهندس بهمنی شهردار، جمعی از مسئولان و مردم شهید پرور شهر شلمزار غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شلمزار : شرکت کنندگان در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر شلمزار که با حضور مهندس بهمنی شهردار، فرماندار شهرستان  کیار ، امام جمعه شلمزار، فرمانده سپاه حضرت ناحیه شهرستان کیار و جمعی از مسئول ادارات و پرسنل شهرداری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد باردیگر با آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند. در این آیین شرکت کنندگان پس از قرائت فاتحه با نثار شاخه های گل بر قبور شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) ، شهدای انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره دلاور مردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای شهر شلمزار را گرامی داشتند و سپس با حضور در محل  تپه نورالشهدا یاد و خاطره شهدای گمنام را گرامی داشتند.

لینک کوتاه : http://sh-shalamzar.ir/?p=956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

تماس با شهرداری